Lokaler

Vi finns i Husie/Videdal och primärt körs våra pass på Husiegårds Idrottshus. Barngympan körs på Bäckagårdshallen. På sommaren håller vi också en hel del utepass på Bulltofta Motionsanläggning. Vi hyr våra lokaler (Husiegård och Bäckagård) från Malmö Stad och följer Kultur- och Fritidsförvaltningens grundläggande föreskrifter, vilket gör att vi via ibland tvingas hålla stängt pga yttre omständigheter utom vår kontroll, t ex  oväder, underhåll och liknande.

Husiegårds Idrottshus

Adress: Husie Kyrkoväg 92
GPS-koordinater: Lat N 55° 34' 56" Lon E 13° 4' 58"

Videdals Privatskola